Tjejkvällen i Lördags...

2011-02-28 / 11:16:15
... blev mer än lyckad, och ett måste att göra om. Iaf om ni frågar mig! Vi gick som sagt först på Ming och käkade, och det var gode tur vi hade bokat bord då vi var långt ifrån ensamma. Sen gick vi vidare hit till oss för att förfesta litegrann och sist men inte minst blev det ett besök på Lotus. Vi hann dock även med Bodensia innan stängning och jag hade det jätte trevligt då jag tycker att allt blir vad man gör det till! Pricken över i:et var såklart att SaRa var med! Men tack för en trevlig kväll alla inblandade! Jag var (som jag har nämnt tidigare) inte sådär jätte flitig med kameran men här är några kort från kvällen iaf!













Igår innan Sa Ra åkte hem gick vi som sagt på marknaden och strosade runt. Vi hann även med en fika på gallerian, och lite shopping. Saga fick 3 jätte fina tröjor och en cool jeansklänning av morbror Emil. I korta drag kan man säga att helgen har varit helt underbar, och återigen påminns jag om vilken fin vänskap jag och finaste har. Puss!



Kommentarer
Mia

Tack själv finaste Elina <3 Du är en speciell människa och står verkligen för ett ljus i mörker!!

2011-02-28 / 12:56:26
Julia

Tack själv!!! :-)

2011-02-28 / 23:17:15
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback