En mysig eftermiddag

2011-07-28 / 21:16:16


Nu på kvällskvisten har vi varit och fikat på Retro café som är ett jätte mysigt café häri stan. Det fanns dessutom sjukt mycket fikabröd att välja mellan, så jag hann få beslutångest ett x-antal gånger innan jag till slut bestämde mig. (Intresseboken antecknar, haha). Sen har vi även tagit oss en liten mysig kvällspromenad, men nu sover Saga sen ett tag tillbaka och jag ska slå igång en film och krypa upp i soffan bredvid hjärtat. Vi får se hur länge jag orkar hålla mig vaken. Halva filmen? Hela filmen kanske?


 

 

 


Kommentarer
Sa Ra

men har jag världens sötaste underbaraste vackraste guddotter eller? åhhh vad jag saknar dig Saga!!! <3

2011-07-28 / 23:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback