Bee Safe

2011-06-29 / 22:40:51


Idag med posten kom dessa smarta burkskydd, även kallade Bee Safe. Hade jag inte haft andra planer imorgon hade jag packat för picknick och testat dom på en gång. Hihi!


 

 

 

Bee Safe är ett helt nytt skydd som håller bin, getingar och liknande insekter borta när du dricker direkt ur burken. Lika perfekt på badstranden och i båten, som på picknicken eller kräftskivan. Enkelt klickfäste, sitter säkert, lätt att ta med och kan dessutom användas 100-tals gånger. Du hittar dom här och tack Balorina.se för överaskningspaketet och för att ni just gjorde min sommar lite säkrare!

 


Kommentarer
Cissi

Vilka smarta! Skulle jag behöva... har helt och hållet snöat in på att dricka burk-cola senaste veckorna... och tänker på det varje gång jag låtit en burk stå obevakad... Blir att införskaffa snarast helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback