Mätt och belåten

2011-06-27 / 22:10:56


Det är just vad jag (fortfarande) är efter att bla. ha ätit mammas enormt goda laxpaj till middag, och en efterrätt som är rätt så enkel men fantastiskt god. Med andra ord ska jag lägga mig i soffan med korsordstidningen och bara känna lugnet ett tag. Saga sover sen nån timme tillbaka, och hon får vara hemma från dagis även imorgon då hon hade liiite feber tidigare ikväll. Dessutom kommer Nena och Lea förbi imorgon, och ev. Vigan och Ebba. Det beror på hur rädd dom är för snor! ;)



 

 

 

 

 


Kommentarer
i min lilla lilla värld

Den där tårtan såg riktigt, riktigt god ut

2011-06-27 / 22:19:57
http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback