Grattis alla mammor!

2011-05-29 / 10:23:16
Idag är det morsdag, vilket innebär att det är alla mammors dag. Visa uppskattning till sina mammor tycker jag att man ska göra varje dag, däremot tycker jag det är bra med en dag då man kan fira dom lite extra. (Likaså alla pappor på farsdag). För mig är såklart min mamma världens bästa mamma, och jag hoppas att jag kommer bli en lika bra mamma till Saga som min mamma har varit till mig. Mamma har och är såklart än idag så mycket mer än min mamma, hon är även min bästa vän. ♥  Någon längre beskrivning om hur hon är, får ni inte, för då kommer ni aldrig slita er ifrån dataskärmen, det finns mycket gott att skriva om henne. Men, kort och gott är hon världens fantastiska mamma/mormor!!


 

 

 

Dagens frukost, bestod av gröt, och Saga fira mig genom att äta upp hela portionen, helt själv! Sen hon börja på dagis vill hon nämligen äta och dricka själv hela tiden i princip. Inte mig emot, och vissa dagar blir det nästan inge kladd alls. (Vissa dagar blir dock väldigt kladdiga, hehe). Dagens att-göra är hur som helst att åka till sävast för att fira en underbar mamma/mormor vid namn Senja. Min morbror, hans fru och min kusin från Haparanda kommer också dit idag. Skoj och bilder från dagen kommer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback