Buzzador - Natusan Bedtime

2011-11-07 / 14:48:30

För ett tag sen fick jag hem ett paket från Buzzador som innehöll Natusan Bedtime Baby Oil & Bedtime Bath, samt rabattkuponger som för övrigt nästan är slut. Vi har nu använt produkterna i över 1 vecka och är super nöjda, vilket såklart kommer resultera i att vi kommer fortsätta att använda produkterna. Badskummet luktade gott och oljan passade lika bra till Saga som till mammans smink då det var dags att tvätta bort det på kvällen. Hihi! Ett plus var att oljan snabbt åkte in i huden. Om Saga däremot har sovit bättre för att vi har använt produkterna vet jag väl inte, men däremot har vi en mysig kvällsrutin och det är det viktigaste kan jag tycka. ♥ Bedtime produkterna ska nämligen med sin lavendeldoft lugna och med det ska bebisarna/barnen somna lite sådär extra gott av. Här kan ni hur som helst läsa mer om Natusan - Bedtime produkterna och av mig och Saga får dom 10/10!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback