NSD

2011-11-29 / 11:08:46

Jag pratade med en av mina vänner i Fredags och då berättade hon det här (se artikeln här nedanför) då det råkar vara hon som är mamman till 6-åringen som för övrigt är min charmiga gudson, men det är en annan historia. Hur som helst så är det här ofattbart och sånt här ska bara INTE kunna hända. Hur kan man lixsom glömma ett barn? Jag trodde man alltid räknade barnen oavsett vad, men tydligen inte. Någonstans har det ju brustit och jag personligen kan tycka att 2,5 förskollärare på 25 barn är på tok för lite. När ska politikerna förstå att barngrupperna är för stora??!


 

HÄR kan du läsa hela artikeln!

Kommentarer
Victoria

Men fy så hemskt! Sånt ska inte få hända!

2011-11-29 / 12:07:53
http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback