Nu har jag...

2011-11-23 / 12:51:21

... eller det är faktiskt hjärtat som har satt upp väggtexterna som kom med posten i förrgår och det blev så fint. Tack för hjälpen älskling! Den här gången var det Malm byrån i vardagsrummet som fick sig ett lyft, samt spegeln i hallen. Jag gillar verkligen väggtexten på Malm byrån för det är så lätthänt att man bara lever i vardagen och att man glömmer bort att stanna upp och njuta av livet. Den här väggtexten får mig att stanna upp och se mig omkring, och påminna mig om vilket underbart liv jag faktiskt lever. Jag har sagt det förr och säger det igen, det är det här jag älskar med just väggtexter, det sätter en personlig prägel på hela hemmet. ♥ Håller ni inte med mig?!

 

 

 

 

 

 

 

Trycker ni HÄR kommer ni till min bästis, eller oj jag menade Hemmets bästis - Balorina.se


Kommentarer
Lina

Jätte fint

2011-11-23 / 14:40:29
http://mammatillhampus.blogspot.com/
Cissi

Å vad fint! Tänk vad så lite kan göra... ;)

johanna

Anmäl dig gärna till veckans blogg och få en länk bland alla mina läsare! :D

Lycka till ;D

Direkt länk: http://www.nattstad.se/johannalicious?id=2083702

2011-11-23 / 18:29:18
http://nattstad.se/johannaliciousn
Sa Ra

Åhhh vad fint!!! jag måste också ta tag i det och se om jag kan beställa väggtexter. fick några av mamma och jag älskar dom. super fint har ni fått det. puss på dig

2011-11-24 / 08:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback