Återkommer efter matchen..

2011-09-29 / 19:55:18


Kommentarer
Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

SV; Ja de verkar så snälla och så gillar jag småhundar, hehe :). Min högsta dröm (och vårt framtida projekt ;) är en dvärgpinscher eller en fransk bulldogg :). Frallorna är jag lite skeptiska mot med tanke på demodex och andningssvårigheter, så det lutar liiite mer åt en DP. Då passar det med Nikki också, (rottisblandning) =).



Ja, det är ju typiskt, då är du som mig, haha! Dammsugarpåsar lyckas man nästan aldrig med! Jag frågade idag faktiskt och nu får man hoppas att man fick med sig rätt xD. Hoppas ni får en trevlig kväll, här rensas det kantareller och trattkantareller.. Jobbigt men men xD

2011-09-29 / 20:39:58
http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback