Ogilla!!

2011-09-26 / 18:17:01

Mitt mammahjärta blöder då jag precis har pussat och vinkat av Saga som varit och hälsat på mig. Hon blev ledsen då hon upptäckte att jag inte skulle följa med hem, vilket är fullt förståeligt. Men förhoppningsvis får jag komma hem snart (läs, imorgon) och då vankas det kramkalas som aldrig förr. ♥ Jag läääängtar hem! Nu blir det panodil och korsord fram till ensam mamma söker. Imorgon är det dessutom dags för fotografering på Sagas dagis och jag får lite panik av att inte kunna vara med och välja kläder, då jag inte vet vad som är rent och smutsigt men det får bli som det blir den här gången. Det kan helt enkelt inte hjälpas, och hon kommer såklart ändå vara sötast i mina ögon. Hihi!



 

Bilden är lånad ifrån google


Kommentarer
Cissi

Lider med dig! Inte kul att se de små ledsna och inte kunna göra något.. Dagisfotona kommer bli helt underbara oavsett vad hon har på sig och håller tummarna för att du mår bättre och får komma hem snart!

Maria

Förstår dig! Men jag kan då säga dig det att hon va hur söt som helst i sin rosa polarn&pyret dress :-)

2011-09-27 / 09:09:13
http://slaria.blogg.se/
Sa Ra

Gumman fyyyy jag började gråta här när jag läste ditt inlägg, har pms också så det blir väl värre av det också : ) gör i alla fall ont i bästa vännens hjärta och gudmorshjärtat också. jag älskar dig. puss

2011-09-27 / 19:22:26
Beatrice, mamma till skrutten Robin

Usch va hemskt! Hur mår du nu då?



Kram

2011-09-28 / 08:30:03
http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback