Bildregn!

2012-04-29 / 14:18:44

Gårdagskvällen var som sagt hur trevlig som helst, och den började med att vi "kidnappa" O. och åkte till GolfGarden där det vankades mångkamp (dvs. pistolskytte, gevärsskytte, iq-test, basket, slalom, minigolf etc) och det bjöds även på grillbuffé, tårta, dryck, presentöppning och mycket skratt. Ett måste att göra om då mångkampen var skit rolig, även om vissa stationer var roligare än andra.

 

 

 

 

 

 

 

 

Här nedanför ser ni pappa som hade tagit ut vinsten i förskott, men...

 

 

Det var faktiskt min kära sambo ♥ som vann titeln: mångkampsmästare!

 

 

 

När vi var klara där åkte vi "ungdomar" (haha) hem till oss och spelade spel och drack vin, och shit så roligt "Med andra ord" spelet är alltså. Det kom även lite andra folk hit, vilket såklart alltid är roligt och sen vankades det faktiskt utgång och även om jag bara kände igen 5 stycken och inte alls var på danshumör så var det kul, bortsett från att jag höll på att få en flaska i huvudet vill säga.

 

 

TACK alla inblandade för en rolig kväll!


Kommentarer
Fröken M

Gud va skoj !! vi hade oxå tävlingar av alla de slag, men min "uppgift" far sådär kul - att så snabbt som möjligt suga i mig 33 cl schweppes bitter lemon med sugrör på kortast möjliga tid... ;)

2012-04-29 / 15:16:00
http://frokenmela.se
En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Åh så kul det där ser ut !! :) Och grattis till sambon din som blev mästare ;)

2012-04-29 / 16:20:28
http://edvinsmamma.wordpress.com
Sa Ra

Åh min härliga familj! ni ser ut att ha haft en super härlig dag/kväll. som pricket över i:et så är den första bilden på min snygga och helt underbara vän. snart ses vi hjärtat. puss <3

2012-04-30 / 08:07:35
Petra

Ser ut som en bra kväll!

2012-05-01 / 22:12:49
http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback