Haha!

2012-04-28 / 13:39:23

Jag känner mig själv och med det mena jag att jag hamnade på balkongen precis som förutspådde. Men jag var ju tvungen och provsitta dynorna som jag och Saga sprang in och köpte på Hemtex på väg hem från Vigan & Ebba. (Dom andra dynorna vet jag inte om jag ska kasta eller om jag bara tvättar upp dom och har dom som reserv dynor kanske). Nu fattas det bara blommor, trall, dekoration och ljuslyktor och en storstädning förstås för att balkongen ska bli extra fin. Åh, vad jag längtar till alla sköna sommarkvällar då man kan sitta där ute och bara njuta. ♥

image description


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

sv: tack :)

Petra

Snygga.

Ja nu får sommar o sol gärna komma. Mer balkonghäng åt folket =)

kram

2012-04-29 / 19:16:51
http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback