Plötsligt sker det!

2012-07-26 / 22:03:44
 
Jag är som ni kanske vet inte sådär jätte mycket för att varken laga mat eller baka, men ibland får jag mina ryck och nu ikväll fick jag ett sånt ryck. Jag är rätt hemkommen från affären där jag har varit och inhandlat ingridienserna till morgondagens bak och det är inga avancerade recept vi pratar om men kul ska det bli! Nu är det dock dags för kvällsfka och film med sambon. ♥
 
 
Väggtexten hittar ni hos Balorina som för övrigt är en av sponsorerna i goodiebag tävlingen.

Kommentarer
Petra

Åhh va gottigt. Vad blev de??

Mmm e så sur på blogg.se
nu när jag äntligen satte mig ner o skrev ett inlägg MED bilder o allt DÅ SKA DE INTE GÅ ATT PUBLICERA!! Eller spara som utkast! ARGAFJAFKAjflkasnfasfknkn KAN MAN SÄGA ha ha

kram på dig

2012-07-26 / 23:16:13
http://zupermamman.blogg.se
♥ Sojka ♥

Jag vill gärna vara en sån där bakmamma men tror aldrig jag blir det! :)

Sv:Ja ibland måste man testa på lyckan! :)
Skönt att dem gilar bussen! :)

2012-07-27 / 10:07:42
http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback