Åhh!

2012-06-30 / 20:27:39
 
Jag har blivit "kär", riktigt kär...
 
I dessa vinglas. ♥ Jag bara måste börja samla på dom...
 
Det är Mats Jonasson som är designern av vinglasen med ansiktena på, och jag kan inte riktigt bestämma om jag gillade dom svarta eller vita/klarglas bäst. Jag är ju dock väldigt svag för vitt, men sen kan man ju faktiskt blanda. Designern av vinglaset i mitten är Baccarat (och kostar ca. 1090 kr styck så dom tar jag nog när jag vunnit på triss). Nu ska jag glömma dom för en stund och se på film med hjärtat.
 
 
 
 
(Mats Jonasson hade även andra produkter som mer än gärna får flytta in hemma hos oss).

Kommentarer
Fröken M

Åhh vilka vackra !!
men jösses, jag skulle vara livrädd för att använda dem - OM de skulle råka gå sönder...
Får man fråga vad ett glas kostar ?

2012-06-30 / 21:14:44
http://frokenmela.se
Sara

Vilken lyx det vore att få dricka ett gott glas vin ur de glasen!
Fast då blev de nog bara ett glad innan ja bytte tillbaka till Ikeas...
Men de var väldigt fina!

Petra

Wow va läckra dom var!!
Men hade nog inte vågat använda dom. Än mindre ha dom nära mina barn =)

Tack goa du. ja en klippning gör så mkt. Har ju tappat 10 kg nu så kände att jag ville göra en förändring.
kul

kram

2012-06-30 / 23:48:53
http://zupermamman.blogg.se
Fröken M

Vi köpte en svart och en grå converse tröja till viggo i turkiet i höstas. Visst är dom fina, och jag ångrar så att jag inte köpte en turkos oxå !
Men förhoppningvis åker viggos farmor dit i höst igen så vi kan lägga en beställning :)
Kram

2012-07-01 / 11:26:56
http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback