Men heeeeey!

2012-10-06 / 10:32:18
 
Nu börjar faktiskt blogglusten (äntligen) smyga sig fram igen, och om inte annat så blir jag glad över att många av er inte har slutat hoppas och kikat in här nästan varje dag iaf. Raringar! Men för att få en nystart skulle jag nu behöva/vilja en ny design, någon som kan hjälpa mig med det eller tipsa mig om någon som är bra på sånt? Jag skulle iof också behöva en ny dator, då min gamla konstigt nog börjar ge upp men det kan jag nog fixa själv, hehe.
 
 
 
 

Kommentarer
Kamilla - Mamma till Oscar och Nicole

Kul att blogglusten börjar komma tillbaka :)
Har du hört något från dom ang. Babyfilten? Dom har fortfarande inte kontaktat mig :(

2012-10-06 / 11:53:07
http://Kamillaaaa.wordpress.com
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Gillar den lila färgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback