Spänningen stiger...

2013-04-30 / 12:31:32
Sista dagen i April och idag har faktiskt 3 stycken av er gissat på att det kommer en lillebror så vi får väl se. Vi ska iaf städa, tvätta, renbädda och vädra dina sängkläder så även hemmet är redo och skinande rent för din ankomst och så fort du är ute så kommer det göras en ny beställning av tavlan vi har i hallen då du saknas på den. ♥ Annars idag vankas det middag i sävast och vi kommer även kika på en eller två majbrasor. Vad har ni för planer för denna valborgsmässoafton?
 

Kommentarer
Lisa

Vilken gullig tavla! Har sett den i headern, men inte märkt att alla era namn är med på den.

Sienna är en blandning av sin mormor och farmor tycker jag. :P Lite drag från Kim finns där, men inget från mig.

2013-04-30 / 13:53:02
http://lamadjur.blogg.se
sofie

tavlan är ju så galet gullig och är hemskt sugen att beställa en sådan jag med!

2013-04-30 / 21:22:59
http://blomstertappan.blogg.se
Sandra Stenman

Grattis till eran lilla prins Elina :) Hoppas allt är bra med er. Han är lik pappa upp i dagen :)

Vars hittar jag en sån här fin tavla att beställa? :)

2013-11-02 / 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback