1 Augusti

2013-08-01 / 17:03:00

Precis som många andra är jag usel på att blogga nu på sommaren, men tiden räcker liksom inte till eller man väljer att lägga tiden på annat helt enkelt, vilket inte är mer än rätt. Dock har jag några tävlingar på gång samt att hösten börjar smyga sig på och då blir allt som vanligt igen här på bloggen. Annars håller jag på med mina projekt här hemma, som det där hallbordet exempelvis och idag blev jag dessutom klar med "operation köksfönster" då mami kom och hjälpte mig att plantera om blommorna för gröna fingrar är ingenting jag har. Nu vankas det middag men vi hörs snart igen!

 

 

Och hur glad blir man inte av att läsa ett sånt här inlägg? Tack söta du ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback