Jag har fått en award!

2013-12-09 / 16:57:53
Jag har nämligen fått en award av Beatrice vilket är jätte kul, och innebär att jag ska:
 
* Tacka och uppmärksamma den som nominerat mig
* Skriva 11 random fakta om mig själv
* Svara på dom 11 frågorna jag fått i awarden
* Välja ut 11 bloggar att nominera
* Skriva 11 frågor åt dom jag nominerat
 
Lite random fakta om mig då:
 
* Jag och M. hade bara varit tillsammans i 1,5 månad då Saga blev till
* På äldre dagar har jag blivit höjdrädd
* Jag är en mammagris utan dess like
* Jag har hellre få bra vänner än många "halvbra vänner"
* Jag verkligen älskar att åka bil och skulle kunna åka hur långt som helst
* Jag har aldrig ätit sushi
* Jag förbrukar 20 stearinljus varje kväll
* Jag har ätit på McDonalds en gång och aldrig mer!
* Jag älskar att analysera saker tillsammans med min "analys bästis SaRa"
* Jag var höggravid med Charlie på uppkörningen av körkortet
* Jag är en känslomänniska
 

Frågorna jag ska svara på är:

 

* Vilken är din favorit högtid?

- Julen är min favorit högtid. Jag tycker om hela December då man julpyntar, bakar, pysslar, har glöggkvällar med vänner, köper julklappar, slår in julklappar, lyssnar på julmusik och bara myser.

 

* Vad är din bästa egenskap?

- Svår fråga, men jag är nog ganska påhittig av mig.

 

* Vad är din favoritmat?

- Tacos. Jag blir liksom aldrig less!

 

* Är du en spara eller slösa?

- Definitivt en slösare. Jag vet nog inte ens hur man sparar ;-)

 

* Vad är ditt bästa köp, någonsin?

- Det måste vara Charlies säng, jag fullkomligt älskar den. (En babybay).

 

* Hur många barn vill du ha?

- Jag vill ha 3 eller 4 barn, dvs. ett eller två till

 

* Vad är ditt bästa tips på julklapp till någon som har ”allt”?

- Svårt, men en upplevelse av något slag kanske?

 

* Vilken är din favoritblogg?

-  Jag har väldigt många favoriter men dom jag har nominerat är några av dom. ♥

 

* Vilket klädmärke för barn är din favorit?

- Jag har så många men några märken som jag gillar är maxomorra, småfolk, Mayoral.

 

* Vad önskar du dig i julklapp?

- Pengar, heminredningssaker, presentkort, parfym....

 

* Hur ser den perfekta fredagskvällen ut enligt dig?

- Då blir det såklart tacos till middag, sen myser vi ner oss i soffan framför en bra familjefilm med en stor popcornskål. Sen när barnen sover så blir det tända ljus, ost & kex för mig och sambon.
 
Jag nominerar nu dessa raringar:
 
Amanda
Emma
Sofie
Linneá
FrökenM
Emelie
SjungandeMamman
Elin
Anna
Hanna
Lisa

Mina frågor till raringarna jag har nominerat:

 

* Vad gör dig lycklig

* Vilken är din sämsta egenskap

* Vad gillar du mest, att få presenter eller att ge bort presenter

* Vilken svordom använder du mest

* Är du en kväll eller morgonmänniska

* Vad finns alltid i din väska

* Om du vann mycket pengar, vad är det första du skulle köpa

* Handlar du på Coop eller ICA

* Hur svarar du i telefonen

* Tror du på ödet

* Hur många barn vill du ha

 
 
 

Kommentarer
sofie

åh nej men tack för att jag blev nominerad! vilka kluriga frågor, dessa ska jag svara på om någon dag eller två! haha tacos och ugglor är det som jag har förknippar med dig, så då har ja lärt känna dig lite iallafall när jag nu såg att tacos var din favoritmat! kram!

2013-12-09 / 22:13:21
http://blomstertappan.blogg.se
Elin - Livat på torpet

Åh tack sötis <3 ska försöka komma ihåg att göra den sen.

2013-12-10 / 08:34:38
http://www.elinteg
bitskemma

tack;) har påbörjat mitt inlägg -få se om jag nånsin blir klar haha;)

2013-12-11 / 00:02:33
http://bitskemma.blogspot.com
Anna - Vitt eller svart

Vad kul! Klart jag ska skriva i min blogg, får inte mycket gjort nu men snart hoppas jag!

Kram

2013-12-15 / 16:53:50
http://vittellersvart.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback