MIO

2013-12-09 / 21:59:49
Barnen sover, tvätten är hängd och diskberget är borta så nu kan jag äntligen lägga mig i soffan under filten. Vi har haft en jätte mysig heldag tillsammans med min syster och mina syskonbarn, och även med min lillebror som också kom och bakade pepparkakor med oss, och precis som jag anade hade moster Nena med sig "lejonbyxor" till både Saga och Charlie. Svin tuffa (bild kommer) och det var knappt så jag fick Saga att ta av sig dom då det var dags för pyjamas. Annars idag har vi även beställt en soffa. Sambon frågade nämligen från ingenstans efter middagen om vi skulle åka och köpa en soffa och ja, jag sa inte emot så i mitten av februari får vi den nya soffan ifrån MIO. Jag vet, riktigt seg leveranstid men vilken soffdjungel" det är alltså, det finns ju huuur många som helst. Vi velade mellan höga ben, låga ben, typ av armstöd, tyg, färg på tyget, skinn, hörnsoffa, 3 & 2 sits etc. Till slut bestämde vi oss trots allt för en hörn tygsoffa med låga ben då jag tyckte den gav ett sånt mysigt intryck och eftersom vi är ett par riktiga mjukisar passade den oss perfekt. Sen var den självklart väldigt gosig att sitta i också. ❤️






Kommentarer
sofie

Vad roligt att ni har köpt soffa! och sicken kille du har som kommer med sådan spontana ideer! kram!

2013-12-09 / 22:10:29
http://blomstertappan.blogg.se
Elin - Livat på torpet

Vilken mysdag!
Och det där med soffa .... håller med, det är en djungel! Och när man sitter och sitter så glömmer man bort någonstans hur dom första kändes, haha! hoppas att det är vår tur snart att köpa ny soffa :)
Kram

2013-12-10 / 08:22:40
http://www.elinteg
Camilla

Går bara att rösta en gång, så tack för att du har röstat tidigare :D Nu får vi se om jag vinner (hoppashoppas!)

Men vad kul att spontantköpa soffa sådär! Vi har oxå en soffa från mio, en Friday. Tog flera dar för oss att bestämma oss,åkte runt mellan olika möbelvaruhus och provsatt hit och dit..blev helt snurrig tillslut!

2013-12-11 / 08:37:37
http://radhuslivet.blogg.se
Tess

Åh, vad mysigt det ser ut! :) Kram

2013-12-13 / 17:16:17
http://tesswaltenburg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback