Projekt hallmöbel

2013-07-23 / 09:58:00
För några dagar sen köpte jag nämligen ett litet hallbord på en sälj & köpsida då jag vill göra om litegrann i hallen. Dock var det lite väl "rackligt" och slitet (annars kan jag tycka det är fint när det ser lite slitet ut) och då sambon såg det rynka han på ögonbrynen och undra vad jag egentligen hade köpt (för skit). Men, han hjälpte till att slipa, måla och stabilisera träskivan som var helt av på mitten och vilken skillad det blev. ♥ Lite kan verkligen göra mycket, och nu funderar jag bara på hur jag ska "pimpa till" det ytterligare, då det för stunden bara är helvitt för bilderna här nedanför är "före bilderna".
 
 
 
 
 
Efterbilder kommer då den är helt klar och på plats i hallen...
 
 
 

Kommentarer
Dessie - Mamma till ett hjärtebarn & en femkilosbebis

Tack! Nej det är inget kul alls :/ Kraam!

sofie

vilket gulligt litet bord, perfekt för en hall kan jag tänka mig! väntar med spänning på att se hur du pimpar till det sen!

2013-07-24 / 21:51:08
http://blomstertappan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback