Födelsedagen

2013-06-21 / 06:29:00

Jag hade en underbar gårdag som bjöd på främmande från morgon till kväll, fina presenter, blombud, bebismys, "tårtätande", en massa skratt och framför allt kramkalas med min bästa vän och barnens gudmor som annars bor i Spanien. Mitt vänskapshjärta är helt igen. ♥ Tack allihopa för att ni kom, och för presenterna som liksom är pricken över i:et. Idag, midsommarafton blir vi bara hem i kring och vi tar nog dagen som den kommer men äta gott och mysa ska vi. Vad har ni för planer för dagen? Jag hoppas iaf ni får en trevlig dag & kväll och att vädret är bättre hos er än vad det är här. Vi hörs under dagen, om inte annat på instagram.

 

 


Kommentarer
Carolina

Grattis igen! Låter som en helt toppen-bra födelsedag ju! :-)

Idag bär det av ut mot kusten för lite firande med sambons släkt..

Hoppas ni får en mysig midsommarafton!

2013-06-21 / 09:25:12
http://carolinas.webblogg.se
Anna - Vitt eller svart

Jag har också haft bästa vännen hos mig i några dagar, lyxigt som bara den. :) De är verkligen helande de där bästisarna och jag är så tacksam över att jag har en.

Önskar er en glad midsommarafton!

Kram

2013-06-21 / 10:39:55
http://vittellersvart.blogspot.se/
Fröken M

men åhh... det missade ju jag :(
Ett JÄTTE grattis i efterskott !!
kram

2013-06-21 / 16:45:15
http://frokenmela.se
Beatrice, en nybliven tvåbarnsmamma

Låter toppen!
Vann du något på lotterna då? :)
Kanske man får se dig på tv4 nyhetsmorgon när du skrapar triss där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback