Vardagslyx (och två vinnare).

2013-11-28 / 15:28:00
Vi är nämligen bortbjudna på middag i eftermiddag och eftersom frågan "vad ska vi äta ikväll" ställs allt för ofta här hemma ska det bli riktigt skönt att inte behöva tänka på det idag, men medan jag väntar på att sambon ska komma hem från jobbet tänkte jag meddela vem som blev vinnaren av dom 2 biobiljetterna. Jag önskar jag kunde ge biobiljetter till er alla som var med och tävla, men det går ju tyvärr inte som ni förstår, men däremot bad sponsorn som är hittajulklappar.nu mig att dra två vinnare istället för en för att "fira" att det är första advent i helgen. ♥ Vem som vann ser ni här nedanför, och håll utkik här i dagarna då jag har en ny tävling på gång...
 
 
 
Dessie & Lottiz
 
Skicka era adresser till [email protected]
 

Kommentarer
Dessie - mamma till ett hjärtebarn & en femkilosbebis

Åh vad glad jag blir :) kommer mail ikväll!

Fröken M - Tävla om 2 DVD-boxar med Stadens Hjältar

haha... Det är lätt, det är bara att sluta tänka på vad alla andra behöver för en sekund, sen brukar det vara klart, och nu får jag en faktura från gymmet varje månad det närmsta året så då måste jag ju träna oxå ;) Investering i mig själv kallade jag det va ?
Kram

2013-11-28 / 21:04:07
http://frokenmela.se
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Gud vad roligt. Tusen tack. Du har mail :-D

2013-11-28 / 21:04:38
http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback