.Nytt försök.

2008-08-20 / 22:21:07
Idag gjorde jag och Jessica ett nytt försök när det gällde supermarket :) Den här gången gick de betydligt bättre. Även om de dök upp problem efter vägen, men inga som inte gick att lösa. Heh! Sen gick vi hem till mig och hängde, och hon visa mig världens roligaste klipp på youtube. Jag brukar annars inte digga youtube så mycket (förutom när de gäller musik.) Men den här killen är hur skön som helst, jag kunde verkligen inte sluta skratta. Ni får själv se, och avgöra om de bara är jag som har dålig humor eller om de verkligen är roligt. Haha! Annars idag har de inte hänt så mycket. Inge roligt som jag kan berätta om iaf. Igår kväll hade jag och Gustavo ytterligare en film kväll. Vi såg Felon, den var verkligen hur bra som helst. Se den, om ni inte redan sett den. Ait! Nu ska jag byta sängkläder och sen hoppa i säng. Ska upp tidigt imorgon, suck :// Men iof, då får jag mycket gjort så de är nog bara bra. Sova kan jag göra i mitt nästa liv. Juste, jag prata med SaRa tidigare ikväll också. Jag saknar henne! Men de var inte de jag skulle berätta.. Hon ska ta "tjänstledigt" från jobbet och börja plugga. En super bra idé, tycker verkligen hon ska göra de. Men nu kommer de stora minuset, vi kommer inte kunna prata lika ofta. Nu pratar vi ju flera gånger i veckan, men de kommer vi inte kunna göra nu. Nåväl, de brukar ju lösa sig de också och som sagt tycker jag hon gör rätt i att börja plugga :) Föresten, nu har jag lagt upp några nya bilder på pixbox sen helgen. Men godnatt alla sötnosar! krams!




Roligt eller roligt? ;) haha!

Kommentarer
Lisa

Jo jag hoppas det löser sig jag med... Jag skrattade som fan åt Jean Banan. Han e så jävla flummig!

2008-08-21 / 17:29:01
http://lajsaminelli.blogg.se/
H.

har han käkat knark, eller?!

:) :)

2008-08-21 / 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback