Glad!

2010-01-28 / 11:47:50
Trots ovädret igår, så var det en väldigt bra Onsdag eller det blev det rättare sagt. :) På kvällen sen när jag låg och vänta på att baby skulle ringa o säga godnatt, så satt han på flyget hem istället. Så gissa om jag blev paff när han stod i hallen sen mitt i allt. JA! Men jag älskar såna överaskningar. :) Den människan gör mig verkligen så lycklig...

Nu tänkte jag springa ner till banken och fixa några ärenden, och sen blir de att åka till vetrinären och ta bort dom efterlängtade stygnen på Hector. Jag vet en som kommer bli ännu gladare än mig att slippa tratten. :) Sen blir de mys resten av dagen/kvällen för idag är de en speciell dag. ;) Tihie! Men vi hörs senare idag ändå såklart... KRAM!



12 dagar kvar...

Kommentarer
sis

å jag är glad för din skull!

2010-01-28 / 14:37:59
Lisa

När jag läser din blogg blir jag ju helt varm i kroppen. Grattis har jag glömt att säga, men jag säger det nu, GRATTIS. =)

2010-01-28 / 21:39:29
http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback