En massa kärlek

2010-05-31 / 09:33:22
Igår var en bra dag, världens mysigaste morsdag! Jag fick blommor och paket av världens bästa Saga. ;) Sen köpte vi med oss mat från dagoberts och åkte till Ladrike för att njuta av maten. Haha, så mys! Jag älskar dig hjärtat. Sen blev det även förstås att åka runt till alla andra mammor med blommor och choklad, så det blev en sväng både till sävast och heden. Väldigt trevligt, Saga hann även träffa kusin A. och faster N. och E. en stund. Det tyckte hon om, och det gjorde även vi! :)













Idag, vet jag inte vad som händer och sker. Hjärtat är fortfarande hemma, och det är sol ute så vi får se vad dagen har att erbjuda. Nu, blir det fukost iaf. Hoppas att eran helg har varit bra. :)

Kommentarer
Nina

Det kändes lite bittert att bara sitta och vara fet på mors dag, men nästa år är det väl ändå min tur. ;)



M kommer från Jämtland och jag är inte så fäst vid Norrbotten så det beslutet var lätt. Hon har inte fått jobb än, men söker på allt typ. Jag måste ju börja tänka att allt löser sig, men det tar emot. :P



Säg gärna till när paketet kommer. Tror lite extra på imorgon. Det blev postat på fredagkväll och så tar det en extradag till Sverige. :) Kram

2010-05-31 / 12:04:44
http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback