Härlig dag :)

2010-05-29 / 09:51:37
Idag har jag hur mycket energi som helst, trots att jag inte sovit så mycket inatt. Knas, men jag tror det kallas kär. ;) Idag tror jag det blir att åka till Luleå, det är ju marknad i södra hamn. Dock en väldigt liten en, men det gör bara det hela ännu mysigare. Sen tror jag det blir att grilla i sävast med söta mamma, Emil och Oskar. Men nu ska jag hoppa in i dusschen iaf och göra mig klar. Micke är ute med Hector och Saga på en liten morgonpromenad. Men vad ska ni göra för skoj idag då? :)


Kommentarer
Nina

Ja, vi hade faktiskt bestämt namn redan. Bruce Nelson Alexius blir det, med Nelson om tilltalsnamn. Känns lite storhetsvansinne att ge honom namn efter "stora" män. ;)



Mysigt med marknad i Södra Hamn! :) Kram

2010-05-29 / 11:04:47
http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback