Xenia Saga Michella

2010-05-24 / 00:11:22
Oh, vilken helt underbar dag det har varit! Saga har varit på strålande humör precis hela dagen, och allting har gått över förväntan. Jag tänkte inte skriva så mycket mer utan bilderna får tala för sig själv. Nena var som sagt min fotograf idag, och det blev en massa bra bilder. Tack för det! Och tack till alla andra som har bidragit till denna underbara dag! :)















Vi valde att öppna presenterna hemma i lugn och ro, så därför har jag lovat att lägga ut dessa på bloggen. Och hon fick helt otroligt vackra presenter. Hon fick bla. ett sparkonto, ett fondkonto, pengar, smycke, kläder, skor osv. Så tack så hjärtligt allihopa!


















Det finns hur mycket många bilder som helst kvar, men det här räcker för ikväll. Nu blir det sängen, för jag är helt slut. Dessutom vill jag hinna kramas med hjärtat innan jag slockar. För vet ni? Jag är kär i han! :) Men hoppas att ni har haft en bra helg allihopa, och som sagt. Tack alla för idag, för alla presenter, all hjälp och sällskapet. Ni är underbara! Godnatt.. 


Kommentarer
Julia

Vilken fin dag ni verkar ha haft! Och klänningen/skjortan du har på dig är den från Kappahl? Ser ut som den jag köpte för ngn vecka sen ;-) Kram!

2010-05-24 / 00:35:03
http://julialindholm.blogg.se/
Sa Ra

Ahhh, vilken fin dag ni verkar ha haft! Kan inte vara mer stolt over er an vad jag ar.Saga ser ut som den prinsessan hon ar. Vad fint att du fotat mitt bevis pa att jag ar gudmor. Gustavo fick agera bade gudfar och gudmor i dag och det verkar han ha gjort bra. Onskar att jag hade kunnat vara med i dag. Jag har tankt pa er hela dagen i dag. Men du och Saga vet att jag hade gjort vad som helst for att dela denna underbara dag med er i dag. Micke kanske ocksa vet det for den delen : ) jag alskar er sa mkt. saknar er varje dag! vissa dagar mer och i dag var en sadan dag. saknar er.Onskar er all lycka.puss

2010-05-24 / 02:37:25
Malin

Vad fint ni verkar haft det <3

2010-05-24 / 06:06:26
Mia

Åh vilka fina bilder! Herregud vad stor hon har blivit, lilla Saga:) och roligt att Eliiinaa tittade fram på lite bilder:) Och bilden på saga och gustavo är så fin! Kul:)

2010-05-24 / 08:08:50
http://lillamias.blogg.se/
Petra

Såg toppen fint ut! :) Kram

2010-05-24 / 09:35:52
Nina

Vilken fin dop det ser ut att ni fick. Underbart! :D



Jag såg nu att den är i strl 68! Inte undra på att jag tyckte att det såg "lite större" ut. ;) Jag vill inte ha något för den - Saga får den! :D

2010-05-24 / 10:42:49
http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
C

Hoppas ni fick en underbar dag och jag hade önskat att få vara med :)

Vi får ses nu i Juni då jag kommer upp.



kramar och pussar

2010-05-24 / 12:00:47
http://lavidacotidiana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback