Väggord i rostfritt stål!

2011-09-13 / 15:06:40

Här för nån dag sen fick jag ett paket med posten och det var Micke på Balorina som hade skickat en av deras nyheter, nämligen väggord i rostfritt stål. LevLivetNu är bara en av alla väggord i rostfritt stål som finns att välja mellan. HÄR hittar du hela sortimentet! Istället för att sätta fast den direkt på väggen, ramade jag in den och om jag får säga det själv så blev det faktiskt riktigt bra. Nu ska den bara upp på väggen men i vilket rum, matdelen kanske?! Förresten, ikväll el. imorgon kommer det upp en ny tävling här på bloggen, och gissa tre gånger vad ni kan vinna? ;-)


 


Kommentarer
Susanna

Åh då snyggt!! Jag vill ha:D tävla? kan man inte bara be snällt??;)

2011-09-13 / 16:41:56
http://tegnevallgoldkuhl.com
♥ En pojkmammas vardag ♥

Superfin!! En sån vill ju jag också ha :)

2011-09-13 / 19:25:10
http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback