Var lite schysst va!

2014-04-11 / 08:09:45
Jag var kanske inte ensam om att se trolljägarna i Tisdags (?) och jag blir verkligen SÅ arg, och hur skrämmande är det inte. Man behöver inte tycka lika och man behöver inte gilla varandra, men man kan väl ändå respektera varandra! Jag vet även en bestämd tjej här hemma som håller med mig i det jag skriver, och förstår hon som är 4 år att man ska vara snäll med varann så borde väl ändå vuxna människor förstå att man ska samverka istället för att motverka!
 
 
 
Loppi har dragit igång kampanjen "Schyssta bananer - För en snällare bloggvärld" och jag hakar givetvis med på den kampanjen och hoppas DU gör detsamma.
 
 
Kampanjen visar att du:

 

- Tar avstånd från nedlåtande, diskriminerande och elaka bloggkommentarer

 

- Främjar ett bloggklimat där alla stöttar, peppar och värnar om varandra

 
 
 
 
 

Kommentarer
Lisa

Jag har läst om schyssta bananer innan, och vill vara med. Är bara för korkad för att fatta hur man ändrar headern.

2014-04-12 / 21:06:51
http://lamadjur.blogg.se
Elin - Livat på torpet

Men gulleungen! Söt även när hon ser bestämd ut!

Och jag hoppas på en snällare bloggvärld. Förstår inte hur "folk" har tid att skriva elaka saker?! Jag har ju knappt tid att skriva snälla ...

Hoppas att ni haft en fin helg!
Kram

2014-04-13 / 19:11:54
http://www.elinteg.se
Petra Olsson

Hoppas oxå på en snällare bloggvärld ja en snällare värld ,så söt o bestämd o klok dotter du har ;) kram o glad påsk

2014-04-16 / 15:36:39
http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback