Ros till mig :)

2008-08-07 / 22:48:30


Ooh, nu är jag äntligen klar. Nu har jag städat varje vrå i hela lägenheten, och tvättat allt som går att tvätta i princip :) Jag kommer sova så otroligt skönt inatt känner jag. Har även hunnit vara till Luleå, den där grejen jag prata om fanns kvar. Jippie. Så jag köpte den såklart, men då när jag kommer hem och ska skruva ihop den så fattas de en grej. TYPISKT! Så ska försöka hinna dit imorgon och byta eller så. Var dessutom förbi Helena & Bosse, o Lea såklart. Alltid lika roligt att träffa Lea, hon har blivit så stor och snart börjar hon dessutom på dagis. Spännande. Det är lätt min favorit-tjej. Se så snygg hon är :)
 



Fick en massa kläder av Helena, och annat smått o gott. Jätte snällt, tack! Var helt lyrisk när jag gick igenom allt, haha. Imorgon är de redan fredag, shit jag tycker veckorna bara springer iväg. Som de ser ut blir de farmen på lördag, ser även ljust ut med att få med Annis. Men som sagt, fredag imorgon. Mycket kan hinna ändras innan lördag :) Ska ni dit föresten? Nej, huvva.. nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på att sex and the city ska börja. Jag har redan sett alla avsnitt, men jag kan se om dom hur många gånger som helst. Men vem kan inte det. ;) Så, godnatt alla raringar!

.Jag saknar dig.

Kommentarer
H.

Kul att du gillade grejerna och kläderna. Nu finns det mer plats för mig att organisera en välfylld garderob med kläder som man verkligen använder och inte fina kläder som är för små och bara ligger. som du ser var det endel riktigt fina grejer.

2008-08-08 / 11:30:26
http://sandling.blogg.se/
Maalin.

Nej! Så jä..la söt unge:d sötaste tjejen lätt! Hon ser supergo ut dessutom.

2008-08-08 / 13:47:46
http://malinzzi.blogg.se/
Jossan

Vilken gullunge! Hihi

2008-08-09 / 17:27:37
Helena

Men uppdatera då!! Nytt inlägg på bloggen. Kika å bedöm.

2008-08-09 / 23:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback