Men heeeej!

2015-08-31 / 16:33:37
Det var då verkligen inte igår, men nu fick jag ett sådant sug efter att börja blogga igen så jag tänkte göra ytterligare ett försök men det var ju så länge sen så det känns som att jag har glömt hur man gör. 😅 Hur som helst så har lillebror nu kommit, för jag såg att senast jag skrev så låg han i magen, och 5 månader har han också hunnit bli, och ett namn har han också fått såklart; Lucas. I huset har vi snart bott ett år och trivs som fisken i vattnet gör vi också. Nya projekt hela tiden (som det är när man bor i hus) och för tillfället är det badrumsrenovering och altanbygge som gäller. Nu är det dags att börja tänka på middag och jag ska inte lova för mycket nu men vi hörs imorgon igen, tror jag! 
 
 
 
Lucas 💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback