.Kasst.

2008-08-03 / 23:39:48

Nu har jag kommit in i en sån här dålig period igen, då jag är helt kass på att uppdatera. Men det ska de bli ändring på. Jag lovar :) Jag läste just igenom mitt senaste inlägg, de jag skrev i onsdags. Där jag skrev att jag inte skulle på ms, men haha. De gick inte så värst bra, vart hamna jag om inte på bränna. Men det var trevligt, mycket folk :) Måste ha varit de bra vädret som drog så mycket folk?! Hur som helst, helgen har varit och ett år kvar till nästa luleå kalas. Var ni där föresten? Jag var bara där i lördags, och jag hade roligt. Dock var de sjukt kallt måste jag säga. Som tur var hade jag med mig vantarna i väskan ;) Sen överdriver jag inte när jag säger att det var sjukt mycket folk också. Såg och träffa många välbekanta ansikten. I fredags tog jag de bara lugnt. Var förbi nån fest med Jessica och Abdi och sa hej till lillvännen, men annars gjorde jag inte mycket. Skönt var det! Ikväll har pappa varit och hälsat på, alltid lika trevligt när han kommer. Helena hade skickat med en stor påse med bara böcker i. Eftersom jag älskar att läsa, blev jag överlycklig. Så tack Nenis. :)
 
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen, och sen blir de sängen. Har precis kommit in från en promenad, har varit ute och rensat tankarna. "Jag borde ha lärt mig från förra gången, du kommer inte förändras. Så vad hoppas jag på egentligen, inget mirakel kommer ske. Nej, slå upp ordet respekt i ordboken vett jag."

Hoppas ni har haft en rolig helg, skriver imorgon. Godnatt alla söta!

Kommentarer
Cilla

Nepp inte var man till Luleå! Hoppas du hade kul! kram Cilla

2008-08-04 / 00:23:59
http://mylifestale.blogg.se/
Helena

Nästa påse kommer att bli med en massa partykläder... Dessa kläder ligger bara och gravar åt mig i garderoben av två anledningar:

1. Senaste FESTEN jag var på var 14.e sept 2006.

2. Kläderna är i typ 3 storlekar mindre än vad jag har nu.



(att tillägga: kläderna är tidlösa samt att min nya size är modell 4:a manna tält :) )

2008-08-05 / 21:08:04
http://sandling.blogg.se/
cilla

Hej! nepp den är nu på lördag!!! Jag är super nervös :-S Kram

2008-08-05 / 22:38:46
http://mylifestale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback