Fortfarande sjukis..

2008-12-01 / 21:55:38
Hejhopp!

Jag har inte direkt så mycket nytt att komma med. Jag är fortfarande sjuk. Och jag skulle nog inte ha skrivit att de gick åt rätt hål, för de vände lika snabbt. :/ Men vi får hoppas att jag kryar på mig snart, för jag gillar verkligen inte att vara sjuk. Men vem gör det, å andra sidan. Helgen har passerat, och de blev en väldigt lugn helg för mig. Jag knapra Alvedon och drack te i mängder. Ungefär så såg min helg ut, bortsett från i söndags. Då blev de middag hos pappa. :) Nej, nu ska jag återgå till soffan. Igeeen.. Men hoppas ni mår bra iaf.

Ska bjuda på en bild också.
På två underbara människor som betyder väldigt mycket för mig.



Vänner som dom, växer verkligen inte på träd. Dom har visat mig en helt annan bild av vänskap, än den bilden jag hade innan dom kom in i mitt liv. Och det är en annan historia, hur dom kom in i mitt liv vill säga. haha! Men ni får ha en trevlig kväll allihopa! :)

Kommentarer
sis

tack för hjälpen idag... Jag var inte alls sugen på att springa i affärer och leta små fyrkantiga klisterlappar med tandformade kanter.



Hoppas filmerna och tidningarna föll ditt tycke.



Lunch i veckan?! Krams

2008-12-02 / 20:56:29
http://sandling.blogg.se/
Anonym

men uppdatera då :) Kramis

2008-12-04 / 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback