Nyårsafton.

2008-12-31 / 20:11:28
Nyårsafton, och de blir en väldigt lugn sådan för mig.

Sitter just nu i Sävast och är hur mätt som helst efter en väldigt god middag tillsammans med syskonen, och mamma och Mats. Senare får vi se vad som händer, de blir nog kanske Luleå en sväng skulle jag tro. Men de återstår att se, nu funderar jag på att ta ett vinglas iaf. Dessa nyårslöften som alla pratar om, ja jag lovar att inte lova några såna. :) Som jag skrev i mitt tidigare inlägg, jag börjar om på noll och tar med mig vissa saker från 2008 till 2009 istället. Men jag ser framemot de nya året. Jag hoppas de blir lika bra som detta år. (De är ju fortfarande 2008.) Men å andra sidan, allt blir vad man gör de till. Så de blir nog ett bra år trots allt. Nu ska jag sluta prata om det. Igår blev de hockey, och de var en bra match. Eller ja, vissa delar av den iaf. Domaren sög, men dom vann ju iaf och de är huvudsaken. Sen fick jag se en väldigt fin rumpa på köpet, inte dåligt. ;) Tidigare idag skulle jag ut på en långpromenad, men jag vände ganska snabbt. Jag trodde inte de blåste mycket ju. Men de gjorde de, så tji fick jag. Och Hector blev lika glad som mig när han insåg att vi var på väg hem igen. haha! Nej, nu ska jag kila ner och vara lite social. Men gott nytt år allihopa, och hoppas ni får en trevlig nyårsafton! kram kram

.Jag tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback