gfdaghh.

2008-07-25 / 13:26:10

Underbart väder även idag, (även om de var bättre igår) and I love it! Ikväll blir de att grilla i Sävast, ska bli mys. Alla syskonen (nästan alla) o massa andra sötisar ska komma, så de ska bli riktigt trevligt. Ska försöka ta med kameran också. De var en liten påminnelse till mig själv, hehe. Juste, de är ju PDOL i helgen. Som jag skrivit tidigare, ska jag ej dit men jag hoppas dom som ska dit kommer ha kul. Men de tvivlar jag inte en sekund på iof. Jag är kass när de gäller rubriker, som ni kanske märkt.Tror kanske jag lägger för mycket vikt i just rubriken? Kanske därför jag alltid har problem med den, haha men sak samma.

Nu ska jag pysa ut på balkongen, igen och njuta av vädret. Kanske går en runda på marknaden också, om jag hinner. Skriver mer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback