Trött + Seg = Elina

2008-07-06 / 23:46:45

Trots att jag bara har tagit de lugnt i helgen, är jag helt trött och seg idag. Konstigt, men sant. Men jag har haft en kanon helg trots allt. Min energi går åt, åt nå annat kanske. Hur som helst. Bion igår då, var bra. Jag skratta typ hela tiden. Det var inte min typ av film, men den får ändå ros av mig. Den hette "Jiddra inte med Zohan", tror jag? :) Ni borde se den tycker jag. Från början var jag lite skeptisk, eftersom att Adam Sandler inte tillhör mina favorit-skådisar men han fick faktiskt några extra poäng av mig igår. Inte illa!

Idag har pappa varit här och hälsat på, det är alltid lika roligt när han kommer. Man får då skratta iaf, de kan jag lova. På tal om att skratta, är de bara jag som tror att ett gott skratt förlänger livet? För jag tror då stenhårt på det :) Annars idag har de inte hänt så mycket, vi var och släppte Hector tidigare också. Så han fick springa av sig, det behövde han och han älskar att bara springa omkring. Jag och Jessica skulle egentligen ha hittat på nå nu ikväll, men båda var helt slut. Så vi tar de nån annan kväll istället, när båda är lite piggare. Så nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i soffan och slå på en film kanske. Vad har ni gjort i helgen då? Sen måste jag ju säga grattis till sister, som fått ett nytt jobb. Här i Boden dessutom, jätte roligt. Då kanske vi kan börja luncha, eller vad säger du?! :)

Och föresten. Förlåt är bara ett ord. Det funkar inte på mig. Ord och handling är två helt olika saker, lär dig det!

Men hejsvejs och hoppas att ni har haft en bra helg!



  

Kommentarer
Helena

Hej,

jo nog kan vi luncha alltid :) Kanske, om du vill får du passa lea någon dag då jag jobbar. Vad fin han är Hector. Är han nyfriserad?

2008-07-09 / 18:50:49
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback