.Power nap.

2008-06-23 / 21:02:42


Nu ska jag ut på en promenad (ovanligt, haha). Jag kommer inte kunna sova inatt, gah! Det var tänkt att jag bara skulle ta en snabb power nap, men blev de så eller? Näe, de blev... 1,5 timme. Var galet trött :/ Nåväl, får promenera och sen se film o vänta på att John Blund kommer igen. Har pratat med SaRa tidigare, var tvungen att planera en massa. Det blir nog bra de här :) Hon är söt! Sen skulle jag behöva ta tag i en annan grej också.. men jag orkar verkligen inte :( UUH, känns alldeles för jobbigt för att jag är så besviken. Äsch, de löser sig nog. I veckan händer de nog en massa roliga saker, och sen boden alive till helgen. Galet bra! Nej, nu yrar jag bara. Skriver nog mer imorgon :)


Kommentarer
Evelina

Hej stumpan! Vad roligt att din sara är hemma igen, vet hur mycket du tycker om henne! Hoppas verkligen att ni får det roligt i helgen =) Vad är du besviken på?! Vem har gjort vad?! Miss you babe!

2008-06-24 / 02:22:55
Sara

Snart ses vi sötnos! hoppas vi kan festa på fredag, de är juh egentligen våran helg ;) vi får kolla läget, men du jag ringer dig i morgon efter jag har varit i luleå.älskar dig. och du besviken?Ja de förstår jag, men du är värd så mycket bättre.puss

2008-06-24 / 02:57:51
Helena

men uppdatera då... :)

2008-06-24 / 19:51:06
http://sandling.blogg.se/
Sa Ra

Instämmer med din syster :)

2008-06-24 / 21:26:47
Helena

IIIII du har hunnit göra inlägg på bloggen. tackar tackar. JO visst har hon skaffat sig ett snyggt span?! Hugo är hur goooo som helst. Har beställt några bilder ikväll, gjorde även kopior till dig. Sen får du väl resten digitalt. Kram å godnatt.

Passar det med besök imorgon?

2008-06-24 / 22:48:59
http://sandling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback