Grillning :)

2008-06-13 / 21:26:04

Nu har jag precis kommit hem från mamma och Mats. YES, dom är hemma :) Det blev middag där som jag hade planerat, haha. Vi grilla och myste på, och vädret har varit helt okej så har haft riktigt trevligt. Och vi ska inte prata om hur mätt jag är :) Vi fick dessutom se bilderna från Chania, och jag blev inte alls nå avis. Nej, men det är så otroligt skönt att ha dom hemma igen. Ikväll blir de rätt lugnt, blir ett vinglas med Oskar och Lotta. Sen ska jag nog förbi C. och säga hej också. Sen är nog klockan ganska mycket så då blir de nog att hoppa i säng. Ska försöka klämma in en promenad med Hector där nånstans också, men det löser sig alltid. Imorgon vet jag inte alls vad som händer, jag är rätt kluven när det gäller morgon-dagen faktiskt. Men nåväl, jag hinner ju faktiskt fundera ett tag till. Jag ska städa och tvätta på dagen iaf, så långt vet jag. Vad ska ni göra i helgen då?! Oj, nu måste jag ju fixa till mig lite grann innan jag går till Lotta. Just nu känner jag mig inte så pigg och fräsch, utan mest bara trött och mätt. Äsch, de vänder snabbt = musik (det hemliga knepet, haha.) Right! Men hoppas ni får en lika bra fredagskväll, som mig ;) Jag skriver mer ikväll eller imorgon.

     

Ja, Hector är snygg! Ja, jag älskar min mamma! Ja, jag älskar även jordgubbar! Ja, mats och mamma är söta. Ja, mats och Emil är väldigt tekniska. Och sist men inte minst, ja jag älskar livet. Livet leker för tillfället! Yeah Yeah ;)

Kommentarer
Helena

Vilken snygg tunika du har på dig å vad brun Senja är. Hector är bara för ball!

2008-06-13 / 21:53:32
http://sandling.blogg.se/
Lisa

hello sweeetie:) Hur har du det=)?

2008-06-15 / 19:28:24
http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback