1 maj

2008-05-01 / 11:18:42


Ja, då var det 1 maj. Tiden går så snabbt, o jag gillar det! Gårdagen var väldigt lugn som sagt - På dagen var jag på stan en snabb sväng bara. Lotta gjorde mig sällskap, och oj.. vädret ska vi inte ens prata om. UNDERBART! Sen var det middag hos pappa o Mona som gällde, var väldigt trevligt och god mat. Sen på kvällen var de chill med några vänner bara, sen sängen för min del. Sover så dåligt, har svårt o somna och vaknar tidigt :/ Nåväl, det tar väl ett tag för kroppen att vänja sig?! Måste också säga att just nu hade jag inte klarat mig utan min familj.. Ni är guldvärda, jag kan inte tacka er nog med ord. Men tack, tack och åter tack för allting!

Idag händer det inte så mycket, middag på kvällen men annars ingenting. Har ju fått "order" om att bara ta de lugnt och vila upp mig, men de är svårt.. (Just därför finns de massvis att göra.) Men jag försöker så gott jag kan iaf, på mitt eget sätt dock. haha!

Oj, juste.. "Snart" kommer SaRa hem på semester och jag har redan börjat räkna ner dagarna. Jag längtar verkligen efter den människan, hon är underbar :) Så just nu får tiden gå ännu snabbare om den vill. ÅH!

Nu ska jag lägga mig i soffan, slår nog på en film. Föresten! Jag är så irriterad på människor som snackar så mycket, som säger en sak men gör en annan.GAH! Alltså, dagens minus går till dig.. (Jag vet att du läser min blogg.) Dagens plus går däremot till en annan såklart ;) (Vet däremot inte om du läser bloggen, hihi)

Hade ni föresten en bra valborg?! :)


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback