Regnigt!

2008-05-04 / 19:45:30

Vädret suger idag. Det bara regnar o regnar, uh. Men jag ska inte klaga iof, luften känns så ren och det behövs verkligen regna så det är egentligen bara bra. Helgen är slut, mindre kul. Jag har inte gjort nå alls i helgen, jag har bara tagit de lugnt. Det har varit riktigt skönt faktiskt, och jag behövde det. Jag mår bättre och bätter för varje dag nu så jag är glad. Min kära storesyster fyllde 30 år igår, GRATTIS! (Men kalaset är nästa helg.) Föresten! Det har dock hänt en grej i helgen som gör att jag kommer somna med ett leende på läpparna ikväll. Hihi! I veckan då,  då ska jag inte göra nå alls, jag är sjukskriven. Så jag ska göra så lite som möjligt.  Hade tänkt gå till biblioteket och låna nya böcker. Jag är fortfarande inne i min "bok-period". Men det är mys och läsa, right :) Nej! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i soffan! Hoppas ni har haft en bra helg...



Cause I cant breathe when you talk to me,
I cant breathe when your touching me
I Suffocate when your away from me
So much love you take from me
Im going out of my mind

Kommentarer
Lea

Hej moster!
vilken fin dikt!

2008-05-04 / 20:25:48
http://sandling.blogg.se
C.

Vad kul att läsa att du börjar må bättre! kämpa på vännen :)

2008-05-07 / 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback