Solen?

2008-05-19 / 12:55:15

Vart har solen tagit vägen egentligen?! Det är så trist när det bara är mulet ute, som idag då. Man får som ingen extra energi, som jag brukar få iaf när solen skiner. Nåväl, den kommer säkert snart tillbaka den också...
Helgen har passerat, igen. Och jag kan inte säga att den direkt blev som jag hade planerat, det är väl både på gott och ont måste jag säga. Men den var helt okej trots allt :) Ett ordspråk (av många) som har fastnat i mitt huvud är "behandla andra som du själv vill bli behandlad". Jag tycker verkligen det är så bra, och jag försöker verkligen sträva efter att göra det och nu till själva poängen, det tycker jag fler behöver göra.

Dagens plus går till min lillebror, som är så snäll. Dagens minus, äsch... idag orkar jag inte ha någon sådan! :) Resten av dagen hade jag tänkt städa, det behövs verkligen så varför dra ut på det. Det värsta jag vet är att ha stökigt hemma, jag får ingen ro då och vad är ett hem utan ro? Så nej, städningen för hela slanten och sen får vi se vad som händer. 

Jag lägger upp en bild på min favorit. (min syster-dotter.) Som bara är för underbar (och som jag saknar!) Barn kan verkligen få en att skratta, det måste nog vara alla barns gåva.. Eller?






Nej, nu är det städ. Skriver kanske mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback