efterlyser solen.

2008-05-20 / 12:53:25

Mulet idag med. SUCK! :/ Men kanske imorgon, eller i övermorgon kommer solen fram? Vad tror ni? :) Prata iaf med SaRa igår-kväll, och åh... vad jag längtar till hon kommer hem. Nu är det mindre än en månad kvar, det ska bli så roligt att träffa henne. Saknar hon verkligen jätte mycket. För er som inte vet så bor hon annars i spanien, men kommer hem i 2 veckor på sin semester. Nej, nog om det... Igår då, ja jag städa. Sen blev det middag hos mamma och då jag lika var i sävast så tog jag en lång-promenad med Hector också. Tycker faktiskt om att promenera där, bättre än i stan. Onödig information, haha. När jag väl var hemma hade klockan hunnit bli så mycket så det blev tv,n ett tag innan de var godnatt för min del. Någonting som jag tycker är jobbigt är när en viss människa påverkar en mer än vad man vill, håller ni inte med? Nej, det gillar jag inte. Men jag tror dock att alla människor som kommer in i ens liv, kommer in av en orsak. Jag tror inte att det bara är slumpen. Det är ganska intressant, för man lär sig nå nytt av varje människa på ett eller annat sätt. Så jo,  nog finns det en orsak alltid. (Även om man inte alltid ser den.) Det där är ett ämne jag kan prata läänge om..

Nej, nu ska jag kila från datorn. Ska iväg. Men lägger upp några bilder som får mig att le innan ;)


             

Kommentarer
Lisa

Vissa människor bör avlägsnas helt enkelt grrr

2008-05-20 / 15:51:43
http://lajsaminelli.blogg.se/
Lisa

Tack söt! Jag kommer gärna förbi någon dag. Ska sova hos en kompis ikväll:)

2008-05-20 / 20:12:33
http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback