Uuh..

2008-05-16 / 12:05:38

Äntligen fredag! Som jag sagt förr, så älskar jag verkligen helgen. Även om man inte ska göra nå speciellt, så är det bara så skönt. Men det håller ni med om va? Den här veckan har jag bytt min "bok-period" mot min "bak-period". haha. Jag har nog aldrig bakat så mycket som jag gjort denna vecka ;) Men skönt att sysselsätta tankarna, för du ska inte få ge mig dålig energi. Det är du inte värd. I helgen ska jag inte göra så mycket, ska mest umgås med nära och kära. Ikväll ska jag dock vara själv, är inget vidare sällskap idag :/ Så ska rå om mig själv, men någonting positivt jag kan berätta idag är att jag får fler och fler läsare för varje dag. (nästan iaf) Det är roligt, det fick mig att le lite grann! (Eftersom att jag inte skriver så intressanta saker så är det ännu roligare.) Hängde ni med där? Är ganska kass på att förklara saker... hoh! Nu snart hade jag tänkt göra en god lunch, för jag är hungrig. Och jag måste bli bättre på det här att laga mat.. För det är någonting som jag verkligen ogillar att göra. Usch, nu blev det verkligen ointressant. Men jag har inte så mycket roligt att berätta idag, så vi slutar här vett jag. Men ha en bra fredag..




"Jag tyckte verkligen om dig, men nu har du bevisat att jag gjorde rätt val". Tack!

Kommentarer
Cassandra

Hoho!

hålla i stugan. Händer det något kul kanske? ;)

2008-05-17 / 13:06:25
http://cassandralisserdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback