Idol.

2008-09-17 / 19:59:50

Oj, vilken dag. Det har varit ganska mycket stress, men då känner man att man lever. :) Nu sitter jag och väntar på att Idol ska börja, min lillebror är här och gör mig sällskap. Trevligt värre. Sen är de premiär av Efterlyst, som jag har längtat efter de programmet. Igår fick jag ett låångt brev av SaRa, jag har nog läst igenom det tio ggr ungefär. Hah. Fick även ett jätte fint armband av hon, och såklart var de rosa. Tack gumman! :) Måste bara komma ihåg att posta mitt brev till hon, sen när jag ska kila ut med Hector. Imorgon ska jag på stan och fixa nå ärenden, tänkte även hinna till biblioteket och lämna tillbaka böckerna, och låna nya såklart. Nej, nu är de bäst jag kilar. Ska hinna fixa en te-kopp och tända ljus innan de börjar. Hoppas ni mår bra!? Föresten, en sak som stör mig är när folk säger en sak men gör en annan.. varför ens säga nå då lixsom? Äsch!

Lägger upp nå gamla bilder från arkivet. (Som Nena alltid säger.)



Oskar och jag.



Helena och jag.



Emil



Jag, sandra och Nina.

Nej, nu börjar Idol. Får lägga upp dom andra en annan dag! :)

Kommentarer
Helena

Fina bilder! Härligt att få kika in i arkivet. Du har ju en guldgruva hemma hos din mamma. Det är ju bara att scanna in... Kram Kram

2008-09-20 / 06:31:02
http://sandling.blogg.se/
Sa Ra

Hej gumman! Vad kul att brevet har kommit fram:) Jag saknar dig som jag skrev nagra ganger. Har inte kunnat ringa dig i veckan, forklarar mer sen. Men ringer dig pa tisdag.Har en hel del roliga saker att beratta.Nu ska jag ga och handla och sen ska jag forhoppningsvis ga hem och chilla om inte Jannike overtalar mig att ga ut igen. ar bakis for tre dagar nu,sa skulle behova ta de lugnt. men du jag kommer hem den 18 december, bara sa du vet :) sa vi kan ju planera battre denna gang sa vi hinner traffas mer. alskar dig.puss

2008-09-20 / 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback