.Lugn helg.

2008-09-07 / 22:03:10

Jag har tänkt blogga hela helgen, men de har alltid kommit nå i vägen och sen har jag helt glömt bort de. Men nu så, bättre sent än aldrig. Min helg har varit hur lugn som helst, jag har inte gjort nå speciellt alls utan mest bara chillat. Fredag och Lördag blev de häng med Jessica, vi surra och såg film i princip. Jag har alltid så roligt med den plutten, hon är underbar och väldigt rolig att ha som "helg-sambo". :) Nu idag har jag varit hos mamma hela dagen, min kusin, min morbror och hans fru var och hälsa på. Väldigt trevligt. Sen var vi även förbi Mats i "älgskogen" en snabbis, där de för övrigt var sjukt mycken bin. :/ suck. Jag hatar dessa insekter. Nån som trivdes bättre, som fisken i vattnet var Hector. ;) Nu ikväll händer de inte mycket, tänkte ta min te-kopp och krypa upp i soffan. Imorgon ska jag till Luleå med mamma, de ska bli väldigt trevligt. Jag älskar dessa "mamma-dagar". Men vad har ni gjort i helgen då? Jag ska försöka bättre mig på att uppdatera, har varit lite väl kass på de på senaste. Sorry! Hade tänkt lägga ut nå bilder sen helgen, men de verkar inte fungera. Så lägger ut dom sen istället, om ni vill se föresten?! Jag lägger upp kvällens låt istället. Så otroligt skön röst han har. Men godnatt och sovgott!



Kommentarer
Lisa

Det går bra. Har precis gjort klart mitt arbete:) TROR JAG.

2008-09-08 / 18:52:15
http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback