freeeeeedag!

2009-08-21 / 19:15:31

Finns de någon bättre dag än fredag?! Näe! Jag är alltid på strålande humör då jag vaknar på morgon och inser att de är fredag. (Sen kan de väl växla under dagen men.) Sen på kvällen igen är jag på strålande humör isåfall. :) Idag har vi varit i luleå nästan hela dagen. Först på stan, sen till "bjumis" till Lea och Nena. Mycket trevligt, som vanligt. Hector fick sig en jätte fin liten present av Lea. Nu ska vi laga lasagne, och sen bara mysa resten av kvällen. Så ha en trevlig fredag!





Fler bilder kommer en annan dag. Då jag hittat kabeln vill säga.. kram!

Kommentarer
sis

säg vilken fotstorlek du har (på skor) och sen mäter du där du är som tjockast om vaden. Jag fixar resten =)



Tack för igår. Alltid trevligt att ses. Micke är ju supergullig.

2009-08-22 / 07:47:13
http://sandling.blogg.se/
Sandra

Jag vet :D Hoppas verkligen att den kommer till veckan och att den passar :P



Har du haft en bra helg då? :)

2009-08-23 / 18:58:47
http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback