;o)

2009-08-25 / 19:40:45
Idag vakna jag rätt så tidigt, vilket var skönt då vädret var så fint. Skulle egentligen ut och gå med J. och B. men dom skulle sova vidare, så de får vi ta en annan dag. P. gjorde mig sällskap istället, vilket var väldigt trevligt. Vi fick prata av oss rätt så bra och de var jätte kul o träffa henne. :) Sen åkte jag till sävast, och nu har jag nästan nyss kommit hem därifrån. Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag, innan jag tänkte ta en långpromenad. Imorgon blir de nog luleå med lillvännen. Men de återstår och se. Juste, soffan var de.. kramkram!

Jag saknar dig, Mm. ;)

Kommentarer
Sandra

Tack :)

Med mig är det bara fint :)

Vad har du för dig då? :)

2009-08-26 / 01:47:16
http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback