Ooh. :)

2009-01-26 / 20:06:22

Helgen har passerat, och jag har haft en helt underbar helg. I fredags blev de utgång i Luleå med Tina och några pluttar. Vi hann vara både på invit, cleo och olivers och olivers var utan tvekan bäst. Det var länge sen jag hade så roligt, så de kändes riktigt bra. Träffa en massa intressanta människor. Dessutom var de tack vare Tina jag hade så roligt, så tack babe! ;) I lördags var jag "hjälpreda" på en 50-års fest, och även de var hur trevligt som helst. (Jag hann dock inte träffa min favorit syster-dotter.) På söndagen blev de bara en massa mys här hemma. Hoppas även ni har haft en kanon helg. I veckan händer de en massa spännande saker. Och allt känns så skönt just nu, nu ska jag börja ett nytt kapitel i mitt liv. 2009 börja inte allt för bra för min del, men dock är " min ryggsäck" full med nya erfarenheter istället. Man lär sig alltid något nytt från allt som händer, och från alla människor man träffar i livet. Man får se till att motgångarna i livet gör en starkare, och inte svagare! Juste, bilderna från förra helgen lägger jag äntligen upp nu. Jag vet, sent. MEN, bättre sent än aldrig. :) haha! Nu ska jag ta och kila ut med Hector på en långpromenad. Men vi hörs imorgon igen. krami!

     





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback