Yesbox..

2009-01-28 / 14:59:53
Onsdag idag, och det har varit full rulle hela dagen. Nu ska jag städa lite här hemma, innan jag ska iväg igen. :) Igår fick jag veta en jätte rolig sak btw, dock inget jag tänkt dela med mig av. Inte ännu iaf. Tidigare idag ringde SaRa också, och de var såå skönt och prata med henne. Synd bara att minuterna tickar iväg. ;/ Jag längtar till vi ses! Ikväll får jag se vad som händer och sker. Men de blir nog en tv-kväll. Känner på mig att jag kommer vara rätt trötter. Men nu ska jag kila, vi hörs senare eller imorgon igen. Hejsvejs!



Love is not made in words

Kommentarer
sis

Lunch idag!

2009-01-29 / 06:02:36
Anonym

nu är det uppdaterat x2

2009-02-01 / 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback