Hockey

2009-10-31 / 13:10:34

Jag är verkligen kass på att uppdatera på helgerna. Jag väljer helt enkelt att kramas istället. :) Hur som helst, i torsdags så hade Gallerian Enter premiär och fråga inte varför dom valde att döpa gallerian till Enter. Dåligt namn om ni frågar mig, men har väl sin charm det med. Vi valde iaf att inte åka dit och trängas, utan vi åkte ut till skogen istället. Vilket var väldigt skönt, då vädret var på topp..











I fredags börja dagen med ett besök på mvc, och de är alltid lika mysigt att höra "Sessans" hjärtljud. Allt såg och lät bra, och de är alltid lika skönt att höra de och få de bekräftat. Än så länge går allt på räls, och jag hoppas verkligen de håller i sig så. Efter de blev de faktiskt en snabb sväng till Enter för att kika läget, och ja.. de var väl fint men de blir nog ännu bättre då H&M kommer dit. Sen blev de en sväng till Luleå iaf, där jag shoppa en massa "jag-behöver-saker/kläder." Dessutom fick jag en massa fina saker av hjärtat, så nu borde jag ha kläder så de räcker ett tag iaf. Tack babe! Sen på kvällen var de Idol för hela slanten.. MYS!

Nu ska jag hoppa in i duschen, för sen blir de att åka till Luleå... Luleå-Rögle spelar ju. :) Så vi hörs senare ikväll, eller imorgon. Ni som ska till Western farm ikväll btw, have fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback